Monday, August 10, 2009

tired

baru start masuk opis setelah weekend 2 hari lepas,,,tp nape aku start dengan ke 'tired' kan erk???huhuhu...family aku dah balik sabtu lepas,,p jalan pun cume hari sabtu,,tu pun kat2 umi nak balik tganu dah,,,sempat lah p JJ,,,beli sikit2 tuk umi wak balik tganu(candle)...mbr majuk lagi????arghhh,,,dapat di atasai lagik... :D
minggu ni dengar2 cite ade some0ne(walaupun xkait lasum ngan aku) nk kedatangan kat cni,,,hehehe...haaaa,,dah dekat 3/4 years aku xcontak membe skola dlu,,,tibe2 teringat,,aku pun contak la,,,sonok gak dengar cite membe2 lame nih,,tau la perkembangan diorang cam mane,,,tp kedit tidak mengizinkan contak lame2,,,,jd smula2 aku on balik la....ok la,,,xhabis ngan flash,,,byk kene godek lagi nih...l.c 100km/j,,,berair mate aku...hahahha....k la,,,tit tau dlu,,,daaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment