Thursday, August 6, 2009

nisfu sya'aban

hari nih 6 oktober 2009,bersamaan 15 syaaban....smlm merupakan malam nisfu syaaban,,solat sunat nisfu syaaban,membaca 3x yasin dan berpuasa di siang hari nya...jadi,,di kesempatan tu,,aku puase la hari nih..kalau jadi,,,family aku datag melaka hari ni,,lagi pun,,hari ni kan hari khamis,,walid lak cuti,,jadi nak datang la ke mari(tp x tau jadi ke x)..
jerebu kuat kat melaka ni,,,kuar je dari opis,,dah macam kabus kat luar tu...
pasal hini lak,,dah masuk 4 org meninggal kat hospital melaka,,,membimbangkan laa...
aku setakat ni sehat,,alhamdulillah walaupun aku duduk dekat ngan orang yang batuk2 demam,,
tadi bos ade kasik figure suh buat,,pening,,berbelit2 gambar tuh...dah siap hantar dah tp nye.... :D
ok la,,,aku ding dong dulu,,,cauuu.......

No comments:

Post a Comment